دوره آموزش FreePBX
نوشته شده توسط : fereshteh

دوره آموزش FreePBX

 

در دوره آموزش FreePBX به همراه شما به دنیای جذاب سیستم تلفنی FreePBX خواهیم رفت. امروزه مفهوم شبکه های کامپیوتری تنها برقراری ارتباطات بین رایانه ها نیست. کامپیوتر ها امروزه روش زندگی ما را دگرگون کرده اند. تماس های تلفنی یکی از محبوب ترین و در دسترس ترین روش ها برای برقراری ارتباط انسان ها است. تکنولوژی ویپ با آموزش FreePBX هدف کنار گذاشتن زیرساخت های قدیمی مانند سانترال، ارزش افزوده ای برای شبکه های کامپیوتری است تا تماس های تلفنی به راحتی با بسترهای رایانه ای موجود انجام شوند. دوره آموزش FreePBX شما را به مسیر راه اندازی و استفاده از سیستم های تلفنی ویپ هدایت می کند.

با سری دوره آموزش FreePBX از قدم های اولیه شروع می کنیم، بخش های مهم و ضروری را برای راه اندازی اولیه با تصویر به شکلی کاربردی توضیح می دهیم سپس به ویژگی هایی می پردازیم که FreePBX را از سایر سیستم های مشابه متمایز می کند. در ادامه مباحث پیشرفته را بررسی می کنیم تا بتوانیم ایده های خود را در سیستم های تلفنی اجرا کنیم.

چرا آموزش FREEPBX را انتخاب کنیم ؟

 

سیستم تلفنی متن باز استریسک اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط مارک اسپنسر توسعه داده شد. محبوبیت این نرم افزار تحت سیستم عامل لینوکس به حدی افزایش یافته که شرکت های بسیاری ساخت پوسته های گرافیکی را برای استریسک آغاز کرده اند.

پروژه های موفقی مانند FreePBX ، الستیکس و ایزابل بخشی از این سیستم ها بودند که هر یک به محبوبیت نسبی ای رسیدند اما FreePBX از شرکت schmooze ( بخوانید اشموز ) که بعد ها توسط سنگوما خریداری شد با ارائه قابلیت های فراوان ، پایداری بالا ، بروز رسانی های زمان بندی شده و منظم توانست توجه مدیران سیستم های تلفنی را جلب کند تا گرایش استفاده از این سیستم هر روزه افزایش پیدا کند.

تمام آن دسته از نیازهایی که جهت استفاده از یک سیستم تلفنی نیاز است را FreePBX به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. بر خلاف سیستم های تجاری که در ازای خرید سخت افزار و لایسنس می توانید از امکانات آن ها استفاده کنید FreePBX بر روی گستره ی وسیعی  دوره آموزش FreePBX از سخت افزار ها نصب می شود و جامعه بزرگی از برنامه نویسان هر روزه در حال توسعه و بهبود این سیستم تلفنی هستند، هرچند ماژول های تجاری FreePBX برای کسانی که می خواهند امکانات متفاوتی را تجربه کنند جهت خرید در دسترس است.

همه ی موارد ذکر شده بالا دلایل خوبی برای پاسخ به سوال چرا دوره آموزشی FreePBX را انتخاب کنیم هستند.

سرفصل های دوره آموزش FREEPBX


از قدم های اولیه برای نصب و راه اندازی تا اجرای سناریو های بزرگ ، از برنامه نویسی ماژول های ساده تا راه کارهای جامع برای سازمان های بزرگ با شما خواهیم بود.

تیم ویپینگ در دوره آموزش FreePBX با ارائه انواع آموزش ها به شکل های مختلف شما را آماده کاوش در محیط جذاب FreePBX می کند. آموزش های ما شامل مقالات ، ویدیوهای آموزشی به همراه فایل سناریو های اجرایی در خلال آموزش FreePBX است تا شما را آماده پیمودن مسیر آموزش ویپ کند بنابراین می کوشیم تا تجربه ای دلنشین از یادگیری مباحث فنی ویپ را برای شما ایجاد کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: